czwartek, 8 stycznia 2009

Żaneta Tomasik



Imię i nazwisko: Żaneta Tomasik
Klasa: II B
Szkoła: ZESPÓŁ SZKÓŁ im Marii Skłodowskiej-Curie
Książką, która najbardziej utkwiła mi w pamięci to ”Opowieści z Narnii”. Opisuje ona przygody czworga rodzeństwa, które za pomocą magicznej szafy może udać się w magiczny świat Narnii. Oprócz tego lubię też czytać książki przyrodnicze.
Moim hobby jest fotografowanie przyrody, słuchanie muzyki .Lubię też grać w koszykówkę i jeździć na rowerze.
Bardzo dobrze rysuję i maluję. Jestem też bardzo dobra w języku niemieckim.
Aby uczyć się za pomocą komputera korzystam z centrum kształcenia na odległość na wsiach.


Jestem jak Edward Gierek. Podoba mi się jego postępowanie ,które korzystnie wpłynęło na Polskę. Przyczyniłam się do dynamicznego rozwoju gospodarczego PRL, który choć zakończył się kryzysem gospodarczym w efekcie doprowadził on do upadku systemu komunistycznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz